Nejčastější technické dotazy

Zadejte dotaz

Mám dotaz ohledně fungování MYSE. Na koho se mám obrátit?
V případě obchodních dotazů a problémů spojených s užíváním MYSE se obraťte na Zákaznické centrum, e-mail: podpora@schneider-electric.com. Na přihlašovací...
Co mám udělat, pokud chci reklamovat fakturovanou cenu?
Kontaktujte Zákaznické centrum. Je nutné předložit podklady pro vystavení dobropisu.
Co mám udělat, pokud chci reklamovat kvalitu výrobku?
Výrobek odešlete na adresu expedice Schneider Electric (Sedláčkova 6, 397 01 Písek) spolu s reklamačním protokolem, na zásilku vždy uveďte „reklamace...
Co mám udělat, pokud chci reklamovat dodané množství materiálu?
Kontaktujte Zákaznické centrum. Je nutné znát referenci a číslo dodacího listu.
Co mám udělat, pokud chci zrušit položku v zaregistrované objednávce?
Kontaktujte Zákaznické centrum. Je nutné znát referenci a číslo potvrzení objednávky.
Kde zjistím cenu výrobku, jeho dostupnost a případný termín dodání?
Cenu, dostupnost a termín dodání je možno zjistit pomocí objednávkového portálu MYSE, přes aplikaci MYSE app nebo kontaktováním Zákaznického centra....
Co mám udělat, pokud chci zaurgovat termín dodání materiálu?
Kontaktujte Zákaznické centrum. Je nutné znát referenci a číslo potvrzení objednávky.
Jsou on-line kurzy ke vzdělávání v oblasti řízení energií k dispozici také v českém jazyce?
Tyto kurzy jsou k dispozici v anglickém a několika dalších jazycích. Některá videa jsou dostupná s českými titulky.
Kde získat technickou, servisní a obchodní podporu záložních zdrojů APC (Schneider Electric)?
Pro získání podpory k záložním zdrojům značky APC kontaktujte zákaznickou linku - Česká republika: +420 382 766 333 a Slovensko: +421 850 123 455,...
Jaký je jmenovitý proud skříní Thalassa (PLM, PLA, PLS)?
Plastové skříně Thalassa mají maximálni proudovou zatížitelnost 630A.
výsledky 61 - 70 z 100