Nejčastější technické dotazy

Zadejte dotaz

Co mám udělat, pokud chci zrušit položku v zaregistrované objednávce?
Kontaktujte Zákaznické centrum. Je nutné znát referenci a číslo potvrzení objednávky.
Kde zjistím cenu výrobku, jeho dostupnost a případný termín dodání?
Cenu, dostupnost a termín dodání je možno zjistit pomocí objednávkového portálu MYSE, přes aplikaci MYSE app nebo kontaktováním Zákaznického centra....
Co mám udělat, pokud chci zaurgovat termín dodání materiálu?
Kontaktujte Zákaznické centrum. Je nutné znát referenci a číslo potvrzení objednávky.
Jsou on-line kurzy ke vzdělávání v oblasti řízení energií k dispozici také v českém jazyce?
Tyto kurzy jsou k dispozici v anglickém a několika dalších jazycích. Některá videa jsou dostupná s českými titulky.
Kde získat technickou, servisní a obchodní podporu záložních zdrojů APC (Schneider Electric)?
Pro získání podpory k záložním zdrojům značky APC kontaktujte zákaznickou linku - Česká republika: +420 382 766 333 a Slovensko: +421 850 123 455,...
Jaký je jmenovitý proud skříní Thalassa (PLM, PLA, PLS)?
Plastové skříně Thalassa mají maximálni proudovou zatížitelnost 630A.
Lze v řadě Canalis objednat koncový kryt pro KSA100ED45010?
V tomto případě jej lze dodat pod referencí KSA400AF1.
Nabízí Schneider Electric v rámci systému Canalis náhradu dilatační spojky od PPR - typ PDS 51 na 400A?
Konstrukce každé spojky u řady KS umožňuje kompenzovat teplotní dilataci vedení, takže není nutné v trase umisťovat žádné jiné dilatační prvky.  
Jaký je utahovací moment šroubu k KSA400AB4?
V tomto případě jde o 28 Nm .
výsledky 41 - 50 z 100