V nabídce vyberte zemi/oblast nebo klepněte na mapu světa *
Country Selector Alternate Image
Podpora
           
           
           

          Zákaznické centrum

           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           

          Zákaznické centrum

           

          Reklamace

            

           

          > Reklamační formulář   

           

           

          Požadavek na servis

           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           

          Školicí centrum

           

            

          >Školení       

           

          FAQ: otázky a odpovědi

           

          Kariéra

           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
            
           
          Více

          Více 

          Zákaznické centrum

          + 420 382 766 333

          podpora@schneider-electric.com

           

          Schneider Electric ČR

           

          Fakta a čísla

          Skutečně globální organizace:

          • 68 místních středisek a 10 regionálních servisních center
          • 1700 pracovníků Zákaznického centra na světě
          • vyřídíme 600,000 dotazů od zákazníků měsíčně
          • 97.5% odpovědí jsme poskytli do 24 hodin nebo dříve
           
           
           
           

          Zákaznické centrum

           
           

          Zákaznické centrum je kontaktním místem se spolehlivou a dostupnou předprodejní a po prodejní podporou. Jeho pracovníci jsou připraveni rychle a profesionálně reagovat na obchodní, logistické a technické dotazy.  

          Zákaznické centrum Schneider Electric ČR

                     +420 382 766 333                                         podpora@schneider-electric.com 

                       

          Obchodní podpora

          Odborníci z oddělení Obchodní podpory odpovídají na dotazy týkající se vhodnosti a dostupnosti konkrétního výrobku. Denně přijímají, registrují a vyřizují objednávky a vedou administrativu obchodních případů včetně rozsáhlých projektů.

          Technická podpora

          Pracovníci z oddělení Technické podpory řeší technické dotazy, nabízí odborné konzultace o použití a provozování přístrojů a zařízení. Jedná se o jisticí, řídící, snímací a ovládací přístroje pro průmyslové aplikace a dále o širokou škálu přístrojů pro domovní aplikace a rozvody nízkého napětí rozvody nízkého napětí.
          Prioritou Zákaznického centra je rychlá reakce a profesionální přístup ke každému dotazu. Špičkové zázemí a profesionální přístup pracovníků centra umožňují efektivní zpracování a evidenci dotazů zákazníků a jejich potřeb s přesně definovanou dobou jejich zodpovězení a vyřešení.
          Jeho služeb může zájemce využít každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.